پروپوزال ارتباط ارزش ادارک شده با وفاداری، حضور مجدد،و تبلیغات دهان به دهان تماشاگران تراکتور سازی

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی


عنوان فارسی پروپوزال:
ارتباط ارزش ادارک شده با وفاداری، حضور مجدد، و تبلیغات دهان به دهان تماشاگران  تیم تراکتور سازی

عنوان انگلیسی پروپوزال:
Relationship among Perceived Value with Loyalty , Future Attendance and Word of mouth Advertising of TRACTORSAZI Spectators



دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 1489 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:424 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل